úterý 1. září 2009

Úvod

Naši bližší i vzdálenější milí, 

dali jsme si za úkol (hlavně Honza mně), že na tomto blogu budeme zveřejňovat naše zážitky z pobytu v Chicagu, resp. v Evanstonu, což je jeho předměstí. Já to dělám nerada, protože se mi zdá divné prezentovat svůj život celému internetovému světu. Byla jsem ale přemluvena, že takhle alespoň nebudeme otravovat maily s našimi zážitky lidi, které to nezajímá. To je pravda. Když se ale na náš blog podíváte a nejste zrovna naši rodiče, asi se nějakému otravování stejně nevyhnete - když už mám psát zážitky, tak to asi vezmu nějak uceleně, tj. např. včetně různých peripetií s Martulkou, které zajímají zřejmě jen malý zlomek z vás. Ale přece tomu zbytku nebudu psát email! Co kdyby jej nezajímal!

Takže děkuji za pochopení a začínám.

Petra 

Žádné komentáře:

Okomentovat